Dagelijks werken wij met groot plezier samen met de meest uiteenlopende organisaties.
Het persoonlijke contact dat we daarbij met zowel managers als cursisten hebben, is voor ons iedere keer weer een belangrijke drijfveer. Maar hoe wordt de samenwerking door onze klanten ervaren?
Om dit eens uit te lichten laten we in deze blog Geert Rademakers van ACA IT-Solutions aan het woord.
Persoonlijk contact
“Als ICT-bedrijf zijn wij altijd op zoek naar samenwerkingspartners die persoonlijk contact voorop hebben staan”, vertelt Rademakers.
“Wij hebben zelf vanuit ACA IT-Solutions een sterke persoonlijke focus, zowel met betrekking tot ons personeel als onze klanten en leveranciers. Daarin zoeken wij continu onze gelijke. De mens staat bovenaan en dat moeten we kunnen borgen met optimale kwaliteit van onze dienstverlening.”
Valkuilen van flexibiliteit
In de 17 jaar dat Rademakers werkzaam is bij ACA, kwam hij al in een vroeg stadium in aanraking met E-learning.
De flexibiliteit en zelfsturing voor medewerkers sprak hem aan, maar algauw bleek dat de waan van de dag hen in de weg stond. “Plotselinge klussen als gevolg van calamiteiten en storingen, maakten dat wij medewerkers continu uit hun training moesten halen of hele trainingen moesten aflassen. Zoals gezegd, de klant staat voorop, dus we kwamen al snel hopeloos op achterstand wat betreft cursussen en opleidingen. De ogenschijnlijke vrijheid die deze manier van trainen ons bood, bleek tegelijkertijd onze valkuil.”