Wij maken gebruik van Cookies. Cookies zijn bestanden die in je browser worden opgeslagen en zorgen dat de website optimaal werkt, dat je sneller vindt wat je zoekt en dat getoonde content voor jou zo relevant mogelijk is. Lees er meer over in ons cookies- en privacybeleid. Klik hieronder het gewenste niveau.
Niveau 1: Deze cookies zijn noodzakelijk voor een goed en veilig werkende website.
Niveau 1+2: Met deze cookies maken we de website persoonlijker en gebruiksvriendelijker.
Niveau 1+2+3: Deze cookies zorgen ervoor dat we je relevante advertenties kunnen laten zien.

Deploying Cisco Unified Contact Center Express (UCCX) (CI-UCCX)

This course provides you with hands-on experience and knowledge of tasks typically performed during contact center deployment. This includes the deployment of Cisco Unified Contact Center Express and Cisco Unified IP Interactive Voice Response (IVR) (Cisco Unified CCX and Cisco Unified IP IVR) as contact center solutions. Tasks include planning, installation, and configuration, scripting, and troubleshooting.

Upon completing this course, you will be able to meet these overall objectives:
  • Provide a comprehensive overview of the Cisco Unified Contact Center Express product suite. This overview will cover descriptions of the product, compatibility, and hardware and software options, architecture, and sizing and ordering tools.
  • Provide a complete description of the Cisco Unified CCX installation process, the configuration required with an overview of most common configuration web pages, and describe the call flow processes needed to establish a call on Cisco Unified CCX.
  • Describe the Cisco Unified CCX script editor, how it is installed and how to implement common IVR scripting techniques.
  • Provide a comprehensive view of Cisco Unified CCX ACD operations to include basic contact center build-up, scripting, agent and supervisor desktop configurations, advanced scripting topics, and reporting.
  • Describe how to install, configure and use features found in Cisco Unified CCX Premium such as, Remote Monitoring, Outbound Dialer, Agent Email, Agent Web Chat, and Automatic Speech Recognition (ASR) and Text-to-Speech (TTS).
  • Understand how to maintain and monitor a Cisco Unified CCX system.
laptop met iemand op het schermVirtueel beschikbaar
kalender met vinkjeIedere maand starten
graduation capErkende certificaten
versimpelde landkaartDoor heel Nederland

Voor wie

Programma

Voorkennis

Studiebelasting

Examen

Direct inschrijven

Kies een subsidieregeling

Kies de gewenste leervorm

Kies een locatie

Wanneer?

Deploying Cisco Unified Contact Center Express (UCCX)

pin
kalender
Jouw keuze
Heb je vragen?
Onze deskundige opleidingsadviseurs helpen je graag bij het maken van de juiste keuze!
Waarom @The Academy?
Praten Icon
Hoge klanttevredenheid
8.7 uit 4110 evaluaties
Checklist Icon
Spreiden van lesdagen
flexibiliteit voor uw gemak
Medewerker Icon
Persoonlijk advies
bij het zoeken van de juiste training
Virtueel Icon
Virtueel trainen
voor alle klassikale en blended trainingen