Meer dan beheer, het gaat om de connectie
IT-Connectie zorgt voor een moderne, goed functionerende IT-omgeving bij haar klanten, door meer te doen dan alleen maar het beheren van het netwerk.
"We proberen het aanspreekpunt te zijn van iedere werknemer bij onze klanten”, is hoe Arno het omschrijft. Deze laagdrempeligheid is alvast een goed begin om klanten vooruit te helpen.
Ideeën voor verbeteringen komen immers vaak van collega’s die dagelijks met bepaalde systemen of processen werken. Door aanspreekpunt te zijn voor iedereen worden de echte uitdagingen beter aangevoeld en begrepen. Maar om advies te geven en bedrijven te helpen met transformatie is veel meer nodig.
Transformeren begint met leren
De Onbeperkt trainen kaart heeft een belangrijke rol gespeeld in de manier waarop IT-Connectie zorgt dat hun klanten een moderne IT infrastructuur behouden.
Alle systeembeheerders volgen jaarlijks IT opleidingen en ontwikkelen hierdoor een brede IT kennis. Denk daarbij trainingen en examens op het gebied van Windows Server 2016, Office 365, Exchange, Collaboration, SharePoint en Azure.
Arno vertelt dat zij de Onbeperkt trainen kaart niet gebruiken met de insteek om certificeringen te behalen, maar vooral met de insteek om klanten echt vooruit te helpen. Hij geeft aan dat het grote IT geheel begrijpen noodzakelijker is dan ooit. “
Iedere IT organisatie moet weten welke transities er aan de gang zijn en de visie van grote organisaties, zoals Microsoft, begrijpen. Zo niet, dan blijf je op de geijkte manier werken en beperk je steeds meer je toegevoegde waarde!”, sluit Arno af