Wij maken gebruik van Cookies. Cookies zijn bestanden die in je browser worden opgeslagen en zorgen dat de website optimaal werkt, dat je sneller vindt wat je zoekt en dat getoonde content voor jou zo relevant mogelijk is. Lees er meer over in ons cookies- en privacybeleid. Klik hieronder het gewenste niveau.
Essentieel
Niveau 1: Deze cookies zijn noodzakelijk voor een goed en veilig werkende website.
Functioneel
Niveau 1+2: Met deze cookies maken we de website persoonlijker en gebruiksvriendelijker.
Persoonlijk
Niveau 1+2+3: Deze cookies zorgen ervoor dat we je relevante advertenties kunnen laten zien.
Accepteer keuze
Accepteer alles
MENU
Home
Kies een training
CA-ICT Subsidie
Junior IT Traineeship
Strippenkaart
Workshops
Voordelen
Technologieën
Certificeringen
Lesmethodes
Examens
Omscholen
Over ons
Blog
Contact
zoek
zoek
home
ISO-IEC 20000 (ISO-IEC)
De deelnemers maken in deze 2 daagse training kennis met de ISO/ IEC 20000 standaard om zo te ervaren hoe betrouwbaar Service Quality Management systeem op te zetten. Met deze aanvullende kennis heeft u samen met uw ITIL kennis een goede basis op profesisoneel te kunnen werken in een ISO / IEC 20000 gecertificeerde organisatie. De deelnemer leert het belang inzien van een goede kwaliteit van IT service management. Welke kwaliteitseisen van toepassing zijn op deze standaard en de praktijkgerichte code om IT service management te kunnen praktiseren.
Virtueel beschikbaar
Iedere maand starten
Erkende certificaten
Door heel Nederland
Voor wie
ITSM Foundation is bedoeld voor iedereen die een rol speelt in of belang heeft bij IT-service management. Hieronder vallen medewerkers van interne en externe serviceproviders, hun klanten en hun managers.
Programma
ITSM Foundation is bedoeld voor iedereen die een rol speelt in of belang heeft bij IT-service management. Hieronder vallen medewerkers van interne en externe serviceproviders, hun klanten en hun managers.
De deelnemers maken in deze 2 daagse training kennis met de ISO/ IEC 20000 standaard om zo te ervaren hoe betrouwbaar Service Quality Management systeem op te zetten. Met deze aanvullende kennis heeft u samen met uw ITIL kennis een goede basis op professioneel te kunnen werken in een ISO / IEC 20000 gecertificeerde organisatie. De deelnemer leert het belang inzien van een goede kwaliteit van IT service management. Welke kwaliteitseisen van toepassing zijn op deze standaard en de praktijkgerichte code om IT service management te kunnen praktiseren.
Voorkennis
Kennis op niveau van ITIL foundation wordt verondersteld, MBO
Studiebelasting
: lesuren, uren zelfstudie
Examen
Indien u ook het examen wilt afleggen bedragen de examenkosten 200 euro exclusief BTW
Aantal multiple-choice vragen : 40
Cesuur : 65% (26 van de 40)
Open boek : nee
Elektronische apparatuur toegestaan : nee
Direct inschrijven
Kies een subsidieregeling
Kies de gewenste leervorm
Kies een locatie
Wanneer?
Niet ingepland
Deze training is niet ingepland. Neem contact op met onze Planning.
ISO-IEC 20000
Contact Planning
Altijd mogelijk
Voor deze E-learning heb je een internetverbinding nodig.
ISO-IEC 20000
Jouw keuze
Vooraanmelden
Direct aanmelden
Print offerte
: dagen
Wat is inbegrepen
Prijs & beschikbaarheid
Virtueel (remote) deelname mogelijk
Plan een afspraak met een opleidingsadviseur
Onze ervaren opleidingsadviseurs staan voor jou klaar om je te helpen met je zoektocht.
Neem contact op
Heb je vragen?
Onze deskundige opleidingsadviseurs helpen je graag bij het maken van de juiste keuze!
040 292 4747
info@the-academy.nl
Waarom @The Academy?
Hoge klanttevredenheid
8.7 uit 4224 evaluaties
Spreiden van lesdagen
flexibiliteit voor uw gemak
Persoonlijk advies
bij het zoeken van de juiste training
Virtueel trainen
voor alle klassikale en blended trainingen