Wij maken gebruik van Cookies. Cookies zijn bestanden die in je browser worden opgeslagen en zorgen dat de website optimaal werkt, dat je sneller vindt wat je zoekt en dat getoonde content voor jou zo relevant mogelijk is. Lees er meer over in ons cookies- en privacybeleid. Klik hieronder het gewenste niveau.
Essentieel
Niveau 1: Deze cookies zijn noodzakelijk voor een goed en veilig werkende website.
Functioneel
Niveau 1+2: Met deze cookies maken we de website persoonlijker en gebruiksvriendelijker.
Persoonlijk
Niveau 1+2+3: Deze cookies zorgen ervoor dat we je relevante advertenties kunnen laten zien.
Accepteer keuze
Accepteer alles
MENU
Home
Kies een training
Training voor maar €900,-
Webinars terugkijken
Strippenkaart
Workshops
Voordelen
Technologieën
Certificeringen
Lesmethodes
Examens
Omscholen
Over ons
Blog
Contact
zoek
zoek
home
/
portfolio
/
microsoft trainingen
/
dynamics365
/
microsoft dynamics 365 customer service
Microsoft Dynamics 365 Customer Service (MB-230)
Wil je klantenservice optimaliseren? Leer met Dynamics 365 Customer Service hoe je cases beheert, workloads organiseert en klantinteracties effectief afhandelt.
De Microsoft Dynamics 365 Customer Service (MB-230) training is bedoeld voor Functional Consultants die customer engagement willen verbeteren met Dynamics 365. Tijdens deze cursus leer je hoe je cases efficiƫnt beheert, workflows optimaliseert en klantinteracties effectief afhandelt.
Belangrijke onderwerpen in deze training zijn:
Starten met Dynamics 365 Customer Service
Beheren van cases via de Customer Service Hub
Gebruik van queues voor effectief case management
Automatisch aanmaken of bijwerken van records
Implementeren van unified routing voor cases
De training combineert theorie met praktijkoefeningen, zodat je direct kunt toepassen wat je leert om klanttevredenheid te verhogen en operationele efficiƫntie te verbeteren. Het lesmateriaal is in het Engels en de training wordt gegeven door een Nederlandstalige trainer.
Virtueel beschikbaar
Iedere maand starten
Erkende certificaten
Door heel Nederland
Voor wie
A Dynamics 365 Customer Engagement Functional Consultant is responsible for performing discovery, capturing requirements, engaging subject matter experts and stakeholders, translating requirements, and configuring the solution and applications. The Functional Consultant implements a solution using out of the box capabilities, codeless extensibility, application and service integrations.
Programma
Inclusief AI-Tutor
die je tijdens en na de training ondersteunt met slimme tips, antwoorden op vragen en extra uitleg. De tool is altijd en overal beschikbaar.
MODULE
Get started with Dynamics 365 Customer Service
MODULE
Managing cases with Dynamics 365 Customer Service Hub
MODULE
Use Microsoft Dynamics 365 Customer Service queues to manage case workloads
MODULE
Create or update records automatically in Customer Service Hub
MODULE
Get started with unified routing for Dynamics 365 Customer Service
Voorkennis
This course is designed for functional consultants working with Dynamics 365 Customer Service, or functional consultants who work with other Dynamics 365 apps who want to expand their knowledge of Customer Service
Studiebelasting
E-learning: 0 lesuren, 30 uren zelfstudie
Examen
MICROSOFT MB-230
Direct naar examen:
MB-230
Direct inschrijven
Kies een subsidieregeling
Kies de gewenste leervorm
Kies een locatie
Wanneer?
Niet ingepland
Deze training is niet ingepland. Neem contact op met onze Planning.
Microsoft Dynamics 365 Customer Service
Contact Planning
Altijd mogelijk
Voor deze E-learning heb je een internetverbinding nodig.
Je hebt 90 dagen toegang tot de e-learning. De labomgeving is maximaal 14 dagen beschikbaar vanaf datum verstrekking toegang. Een labomgeving kan niet gepauzeerd worden.
Microsoft Dynamics 365 Customer Service
Jouw keuze
Vooraanmelden
Direct aanmelden
Print offerte
E-learning: 90 dagen
Labs: 14 dagen
Wat is inbegrepen
Prijs & beschikbaarheid
Virtueel (remote) deelname mogelijk
Plan een afspraak met een opleidingsadviseur
Onze ervaren opleidingsadviseurs staan voor jou klaar om je te helpen met je zoektocht.
Neem contact op
Heb je vragen?
Onze deskundige opleidingsadviseurs helpen je graag bij het maken van de juiste keuze!
040 292 4747
info@the-academy.nl
Waarom @The Academy?
Hoge klanttevredenheid
8.7 uit 4332 evaluaties
Spreiden van lesdagen
flexibiliteit voor uw gemak
Persoonlijk advies
bij het zoeken van de juiste training
Virtueel trainen
voor alle klassikale en blended trainingen