Wij maken gebruik van Cookies. Cookies zijn bestanden die in je browser worden opgeslagen en zorgen dat de website optimaal werkt, dat je sneller vindt wat je zoekt en dat getoonde content voor jou zo relevant mogelijk is. Lees er meer over in ons cookies- en privacybeleid. Klik hieronder het gewenste niveau.
Essentieel
Niveau 1: Deze cookies zijn noodzakelijk voor een goed en veilig werkende website.
Functioneel
Niveau 1+2: Met deze cookies maken we de website persoonlijker en gebruiksvriendelijker.
Persoonlijk
Niveau 1+2+3: Deze cookies zorgen ervoor dat we je relevante advertenties kunnen laten zien.
Accepteer keuze
Accepteer alles
MENU
Home
Kies een training
CA-ICT Subsidie
Junior IT Traineeship
Strippenkaart
Workshops
Voordelen
Technologieën
Certificeringen
Lesmethodes
Examens
Omscholen
Over ons
Blog
Contact
zoek
zoek
home
/
portfolio
/
microsoft trainingen
/
dynamics365
/
microsoft dynamics 365 customer service
Microsoft Dynamics 365 Customer Service (MB-230)
Microsoft Dynamics 365 Customer Service offers any organization an opportunity for customer success. Using tools such as automatic case creation and queue management frees up your time to dedicate it where you can have a greater impact, directly with your customers.Join our team of globally recognized experts as they take you step by step from creating cases to interacting with customers to resolving those cases. Once you’ve resolved those cases you can learn from data analysis the key details to help you resolve similar cases faster or avoid new issues altogether.
Virtueel beschikbaar
Iedere maand starten
Erkende certificaten
Door heel Nederland
Voor wie
A Dynamics 365 Customer Engagement Functional Consultant is responsible for performing discovery, capturing requirements, engaging subject matter experts and stakeholders, translating requirements, and configuring the solution and applications. The Functional Consultant implements a solution using out of the box capabilities, codeless extensibility, application and service integrations.
Programma
MODULE
Get started with Dynamics 365 Customer Service
MODULE
Managing cases with Dynamics 365 Customer Service Hub
MODULE
Use Microsoft Dynamics 365 Customer Service queues to manage case workloads
MODULE
Create or update records automatically in Customer Service Hub
MODULE
Get started with unified routing for Dynamics 365 Customer Service
Voorkennis
This course is designed for functional consultants working with Dynamics 365 Customer Service, or functional consultants who work with other Dynamics 365 apps who want to expand their knowledge of Customer Service
Studiebelasting
E-learning: 0 lesuren, 30 uren zelfstudie
Examen
MICROSOFT MB-230
Direct naar examen:
MB-230
Direct inschrijven
Kies een subsidieregeling
Kies de gewenste leervorm
Kies een locatie
Wanneer?
Niet ingepland
Deze training is niet ingepland. Neem contact op met onze Planning.
Microsoft Dynamics 365 Customer Service
Contact Planning
Altijd mogelijk
Voor deze E-learning heb je een internetverbinding nodig.
Je hebt 90 dagen toegang tot de e-learning. De labomgeving is maximaal 30 dagen beschikbaar vanaf datum verstrekking toegang. Een labomgeving kan niet gepauzeerd worden.
Microsoft Dynamics 365 Customer Service
Jouw keuze
Vooraanmelden
Direct aanmelden
Print offerte
E-learning: 90 dagen
Labs: 30 dagen
Wat is inbegrepen
Prijs & beschikbaarheid
Virtueel (remote) deelname mogelijk
Plan een afspraak met een opleidingsadviseur
Onze ervaren opleidingsadviseurs staan voor jou klaar om je te helpen met je zoektocht.
Neem contact op
Heb je vragen?
Onze deskundige opleidingsadviseurs helpen je graag bij het maken van de juiste keuze!
040 292 4747
info@the-academy.nl
Waarom @The Academy?
Hoge klanttevredenheid
8.7 uit 4166 evaluaties
Spreiden van lesdagen
flexibiliteit voor uw gemak
Persoonlijk advies
bij het zoeken van de juiste training
Virtueel trainen
voor alle klassikale en blended trainingen