Wij maken gebruik van Cookies. Cookies zijn bestanden die in je browser worden opgeslagen en zorgen dat de website optimaal werkt, dat je sneller vindt wat je zoekt en dat getoonde content voor jou zo relevant mogelijk is. Lees er meer over in ons cookies- en privacybeleid. Klik hieronder het gewenste niveau.
Essentieel
Niveau 1: Deze cookies zijn noodzakelijk voor een goed en veilig werkende website.
Functioneel
Niveau 1+2: Met deze cookies maken we de website persoonlijker en gebruiksvriendelijker.
Persoonlijk
Niveau 1+2+3: Deze cookies zorgen ervoor dat we je relevante advertenties kunnen laten zien.
Accepteer keuze
Accepteer alles
MENU
Home
Kies een training
Training voor maar €900,-
Webinars terugkijken
Strippenkaart
Workshops
Voordelen
Technologieën
Certificeringen
Lesmethodes
Examens
Omscholen
Over ons
Blog
Contact
zoek
zoek
home
/
trainingen
/
persoonlijke-vaardigheden
/
communicatieve vaardigheden
Communicatieve Vaardigheden (PV02)
Wil je als ICT’er sterker communiceren met klanten en collega’s? Leer helder, overtuigend en klantgericht communiceren met praktische vaardigheden die je direct kunt toepassen.
De training Communicatieve Vaardigheden (PV02) is speciaal ontwikkeld voor ICT-professionals die hun communicatieve kracht willen vergroten. Naast technische kennis wordt er van jou ook verwacht dat je klantgericht bent, helder kunt uitleggen en effectief kunt samenwerken. In deze training ontwikkel je de vaardigheden die je dagelijks nodig hebt in gesprekken, presentaties en klantcontact.
Je leert onder meer:
Non-verbale communicatie effectief inzetten
Aansluiting vinden bij verschillende typen mensen
Krachtige vraag- en doorvraagtechnieken gebruiken
De leiding nemen én behouden in gesprekken
Structuur brengen en houden in je gesprekken
Omgaan met weerstand en tegenwerpingen
Je verplaatsen in de klant en zijn behoeften
De do’s & don’ts van klantgesprekken toepassen
Deze training is bedoeld voor ICT-professionals die hun communicatieve vaardigheden willen versterken om met meer vertrouwen en overtuiging te communiceren. De training wordt verzorgd door een Nederlandstalige docent, het lesmateriaal is in het Engels.
Virtueel beschikbaar
Iedere maand starten
Erkende certificaten
Door heel Nederland
Voor wie
Herken je je in een of meer van deze punten?
Je vindt het lastig om de verwachtingen van je klanten helder te krijgen.
Je vindt het lastig om (technische) informatie simpel te presenteren.
Soms krijg je de ‘klik’ niet met klanten.
Klanten zijn soms ontevreden over je voorstellen of oplossingen.
Je krijgt soms het verwijt dat je niet voldoende meedenkt.
Communiceren lukt aardig. Je wilt je gewoon graag verder ontwikkelen als ICT-professional.
Dan is deze training geknipt voor jou!
Programma
Inclusief AI-Tutor
die je tijdens en na de training ondersteunt met slimme tips, antwoorden op vragen en extra uitleg. De tool is altijd en overal beschikbaar.
Non-verbale communicatie.
Aansluiting met allerlei soorten mensen kunnen bereiken.
Krachtige (door)vraagtechnieken.
De leiding in een gesprek nemen en die ook houden.
Structuur in een gesprek brengen en houden.
Omgaan met weerstand en tegenwerpingen.
Je verplaatsen in de klant.
De Do’s en Don’ts van klantgesprekken.
Voorkennis
Een goede beheersing van de Nederlandse taal.
Studiebelasting
Klassikaal 2 dgn: 12 lesuren, 0 uren zelfstudie
Examen
Aan deze training is geen examen verbonden.
Direct inschrijven
Kies een subsidieregeling
Kies de gewenste leervorm
Kies een locatie
Wanneer?
Niet ingepland
Deze training is niet ingepland. Neem contact op met onze Planning.
Communicatieve Vaardigheden
Contact Planning
Altijd mogelijk
Voor deze E-learning heb je een internetverbinding nodig.
Communicatieve Vaardigheden
Jouw keuze
Vooraanmelden
Direct aanmelden
Print offerte
Klassikaal: 2 dagen
Wat is inbegrepen
Prijs & beschikbaarheid
Virtueel (remote) deelname mogelijk
Plan een afspraak met een opleidingsadviseur
Onze ervaren opleidingsadviseurs staan voor jou klaar om je te helpen met je zoektocht.
Neem contact op
Heb je vragen?
Onze deskundige opleidingsadviseurs helpen je graag bij het maken van de juiste keuze!
040 292 4747
info@the-academy.nl
Waarom @The Academy?
Hoge klanttevredenheid
8.7 uit 4297 evaluaties
Spreiden van lesdagen
flexibiliteit voor uw gemak
Persoonlijk advies
bij het zoeken van de juiste training
Virtueel trainen
voor alle klassikale en blended trainingen