De oplossing voor nieuw talent
Medewerkers met de juiste kennis zijn schaars. Een effectieve oplossing is om je eigen medewerkers op te leiden.
Door jullie Young Professionals samen met die van andere bedrijven in een klas te trainen, leren ze niet alleen van elkaar, maar wordt deelname aan een traineeship ook betaalbaar voor jullie bedrijf.
Opzet traineeship
Het programma duurt 4 weken, waarna de Young Professional drie certificeringen kan behalen.
Elke week zijn er twee klassikale lesdagen en twee zelfstudiedagen. De zelfstudie wordt zorgvuldig voorbereid en begeleid door docenten, en alle trainees krijgen een studiewijzer ter ondersteuning. Er zijn naast de studiedagen een aantal dagen beschikbaar tijdens deze vier weken die jullie zelf intern kunnen invullen om de kandidaat kennis te laten maken met bijvoorbeeld de servicedesk of een specifieke applicatie waar jullie mee werken. En deze dagen kunnen ook gebruikt worden om de kandidaat bekend te maken met jullie eigen procedures en werkwijzen en natuurlijk de toekomstige collega's van de Young Professional.
Eindopdracht: gezamelijke praktijkcase
Naast het theoretische en praktisch behandelen van alle bovenstaande onderwerpen, werken de trainees gezamelijk aan een speciaal ontwikkelde praktijkcase. Deze case combineert meerdere van de behandelde thema's en onderwerpen, zodat de trainees leren hoe ze de opgedane kennis in de praktijk kunnen toepassen.